Beton bevonatos kisszekrény
2018. február 06. írta: H.Heni

Beton bevonatos kisszekrény

 

Ennek a szekrénynek az átalakítását/"lebetonozását" már 2017 decemberében elkezdtem, de az ünnepek és a sok határidős munka miatt nem volt időm befejezni.

Na, de jobb később, mint soha alapon, végre elkészült! :)

Az átalakítás során készítettem néhány fázis fotót és ezt gondoltam megmutatom nektek. :)

 

szekreny3.jpg

 

Sajnos előtte képet elfelejtettem készíteni, de a fotókon lehet látni, hogy egy nagyon jó állapotú szekrényről van szó. Így a beton bevonat mellett csak egy kis frissítő lakk réteget kapott a szekrény belseje.  

A szekrény méretei: magasság: 95 cm szélesség: 65 cm mélység: 45 cm

***

Elsőnek a szekrény oldalait és tetejét lekentem egy alapozó réteggel.

Miután ez megszáradt, a megfelelő mennyiségű gyantát összekevertem a cementes porral és a kész habarcsot glettvassal és egy speciális simítóval felhordtam a felületekre. Az alapozó réteg megkönnyíti, hogy ne csak vízszintes, hanem függőleges felületekre is könnyen fel lehessen hordani az anyagot. 

Míg száradt az első réteg bevonat, maszkoló szalag segítségével kijelöltem a szekrény elején látható mintát és ezt is lekentem alapozóval. 

 

szekreny_betonbevonat_maszkolo.jpg

 

Kb. 2 óra száradási idő után, felhordtam a második réteg bevonatot is a szekrényre. 

Közben a szekrény ajtaján is megszáradt az alapozó réteg és ide is fel tudtam kenni a beton bevonatot. 

 

szekreny_csiszolas.jpg

 

24 óra száradás után a betonos részeket csiszoló géppel átcsiszoltam, hogy teljesen sima felületet kapjak. 

 

Míg készült a szekrény, annyira belejöttem az átalakításba, hogy gondoltam a szekrény belsejében is legyen egy kis izgalom. Így az alsó része is kapott egy kis bevonatot. :) 

 

szekreny_belso.jpg

 

Legvégül kívül belül impregnáltam és lakkoztam. 

***

És íme az elkészült szekrény teljes pompájában: 

szekreny_kesz.jpg

szekreny_belso_kesz.jpg

Néhány közeli fotó, hogy látszódjon mégis milyen ez a beton bevonat. :)

img_0289.jpg

szekreny_betonbevonat2.jpg

szekreny_kicsi.jpg

 

Szerintem szuper egyedi lett a végeredmény, én imádom. :) 

***

 

Ha el tudod képzelni az otthonodban és szívesen szert tennél rá, keress bátran akár a facebook oldalamon privát üzenetben, vagy e-mailben. :)  cp.hollohenrietta@gmail.com 

Személyesen is megtekinthető a Csepel Művek területén található műhelyemben. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cementproject.blog.hu/api/trackback/id/tr3013636832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása